21 March 2011

LATA LENTANG, BENTONG DARUL MAKMUR..siri II



Salam, entry kali ni adalah beberapa siri dan sesi merapatkan ukhwah antara keluarga2 memember yang ada baik dari jauh mahupun yang dekat, baik kawan lama mahupun kengkawan yang baru2...sebenarnya dah lama dah aku pergi tempat ni ( Lata Lentang, Bentong ) kalau tak silap tahun sudah lagi lepas raya haji rasanya, aku punya stail...aku tak akan terus masukkan semua cerita yang bergambar ni terus dalam blog ni biasanya aku akan perap dulu bagi basi setahun dua pastu baru aku akan postkan kat dalam blog ni...ikot mood dan suka ati aku jer la kan kan kan...hehe..
Kalau tak silap trip kali ni ada 3 family yang terlibat, family aku, helmi ngan member aku si rahman dengan ayah mertua dia, sian pulak aku tengok dia datang siap bawak makanan utk dibakor, dengan ayah mertua dia time tu sakit plak tu tapi....sorry man. Tapi la ni ayah mertua dia dah elok dah, mungkin juga sebab dia tabah tak banyak cerita selalu jaga hati orang tua, bawak ayah mertua dia jalan2, tu yang cepat baik tu....pahala man....Banyak gak la makanan yang mamat tu bawak, kitorang tolong bakor jer...merasa sorang sikit dan kitorang blah pastu sebab nak g tengok GAJAH...kat Kuala Gandah...anyway thank man, helmi korang memang sporting dan boleh bawak berbincang & yang paling penting aku suka dengan insan2 yang jenis tak berkira ni. Bila2 nak g lagi aku hello korang.
Untuk pengetahuan semua, Lata Lentang tu letaknya dekat sebelah highway menuju karak dalam 5 kilometer lepas genting sempah punya hentian rehat, air dia pergh punya sejuk, tak berapa ramai orang (kalau hari biasa) dan kebersihan serta ketenteraman masih terjaga, sesuai untuk orang yang nak singgah mandi manda sambil lalu lalang samada nak balik Kelantan ke, Pahang ke atau balik KL.....free jer, tapi awas dengan tempat tertentu, jaga adab anda dan jaga kebersihan....apa2 pun anak2 kitorang memang happy giler babas...siap nak g lagi. hehe selamat bercuti/ $#*&>&<&**..
Nota : ini tempat terakhir aku berkelah sebelum aku sakit...pesan aku kalau nak pacak khemah ke nak duduk ker nak apa2 lar tengok dulu ada apa kat lantai tu...

No comments: