20 October 2010

TRAINER vs TRAINEE...SAMA JERRR


Salam...hehe hari minggu tak tahu nak buat apa, pegang kamera duk depan umah shoot gambar budak2 nie..best gak bebudak nie pun layan apak dia amik gambar.."abie adik nak naik basikal bleh..." erk...takpalah biar kaka ajar tau, kakak ok jer...pinjam basikal adik, dulu basikal tu dia yang punya now dia dah faraidh kan pada adik dier, dah lunyai tayar spare ngan tayar mati tuuuu...gajah yang henyak memang arr..bestnya, aku tak tahu macamana kakak nak ajar adik sedangkan kakak pung tak xpert lagi naik basikal, cuma diorang ada kesungguhan..hehe bapak borek anak belang2....(gambar ni aku snap kat depan umah aku jer, ada padang rumput ngan padang futsal tapi aku tak pernah pung main kat padang tu).. layanzzzz....mula2 kakak dok ajar adik macam biasa, aku dah komfiden tapi last2 aku tengok apsal adik pulak jadi mangsa kena tolak kakak, owhhhh kakak main tipu erk...lantak koranglah janji korang tak gaduh cukup...(abie dulu tak pernah ada basikal sejak lahir hingga sekarang, tok ngan opah tak mampu nak beli, tapi takpa abie ada ramai kawan2 yang ada basikal, dari situ abie belajar kayuh basikal..zaman korang ni semua dah ada, celik jer mata dah ada semuanya, doa jer banyak2 insyaAllah tuhan bagi rezeki kat kita dan akan abie penuhi permintaan korang, cuma satu abie minta jangan minta benda2 dan perkara yang diluar batasan dan jangan ambil kesempatan dari apa yang kita ada..) Alhamdulillah..luv u all.

No comments: