18 October 2010

SHOOTING....katakorenphotographer


gambar ni dah lama sebenarnya aku ambil, bulan 6 hari tu huhu, bulan 10 baru siap dia punya memoir...lamanya rasa nak siap, jenuh juga la aku berbalas pantun dgn owner gambar ni nasib baik tak kena pancung jer dgn pedang captain dier tu...aku pun tak salahkan dier, client kita tak tahu apa2 berkenaan masalah yang ada yang diorang tahu deal dan done tepat pada waktunya...sorry tuan captain, gambar banyak yang pending utk didesign dan dicetak...que. Apa pun tkasih sebab bagi kerjasama kat aku utk setelkan masalah ni dan percaya kat aku utk buat semua ni...tkasih juga korang memang spoting giler...gambar dah siap tau....
Captain ni sebenarnya adalah sepupu aku, walaupun dia sepupu aku tak bermakna aku boleh lambat2kan setel job die ngan aku...cuma ada masalah sikit jer ngan aku & designer aku...apa pun pertama kali aku shoot gambar kenduri kahwin yang formal begitu..pengalaman yang berharga bagi aku...majlis berlangsung di Dewan Politenik Ungku Omar, Ipoh...la ni dia takdak kat KL sebab ada kursus 3 bulan katanya kat Melaka, naik pangkat kot..rezeki la tu...tahniah bro.

2 comments:

:: HUSNA :: said...

hg buat photographer ke?

Fadzli Ikhwan Mohammed said...

yup...bolehlah sikit2 belajar...gambar2 yang ada kat dalam blog ni pun adlh gambar yang kebanyakannya adalah gambar yang ori...aku snap dan aku blalalalala