26 October 2010

SHOOTING....katakorenphotographer


Salam...entry kali ni pulak aku masukkan gambar menatang yang aku shoot hari ahad lepas, balik dari shoot gambar kenduri aku sempat singgah kat tempat yang telah dijanjikan. Ingatkan aku lambat rupanya "budak2 nakal" ni lagi lambat dari aku, dahlah lambat siap minta belikan jajan lagi, mengada diorang bukan main lagi. Apa pun pengalaman dari shooting tu, vary2 interesting, banyak perkara aku boleh belajar dari persembahan mereka, perawakan mereka, tingkahlaku, cara, komunikasi yang amat2 berbeza dan yang paling penting skill untuk menambat hati "bebudak nakal" ni...susah jangan cakap la,payah nak bawak berbincang, aku habiskan masa dgn diorang sekitar 2 jam laaa juga, dah la kamera tak mantop, sekadar ada 70:200 jer hmmmm tak kemana la...tapi apa yang lebih penting adalah sejauh mana kita menilai mereka dalam kehidupan kita kerana kita saling berkait antara satu sama lain & mungkin lebih dari itu...dari aku shoot gambar yang menambahkan dosa aku baik aku layan "budak2 nakal" ni...WA.


NOTA: Budak dalam gambar yang tengah meny&@# tu adalah budak yang paling nakal, tak larat nak kejar dan pemalas, berkepit jer...gambar lain banyak lagi cuma aku sempat masuk antaranya ini jer...gambar pepatong tu saje jer aku masukkan, menatang gak hehe.

No comments: