26 October 2010

HAPPY BESDAY MY LOVE


Salam...hmmm tarikh yang selalu aku terlupa dah dekat dah ni, biasanya memang aku akan termiss dan terlupa (bukan sengaja erk) akan tarikh keramat ni, tapi kali ni aku tengok dia selamba dan semacam menyediakan suis utk menanti masa ditekan cuma dia bersahaja jer..takpa aku akan cuba sedaya upaya aku untuk menanti & akan terus ingat dalam kepala akan hari yang dinanti...harap2 takda yang kecik ati dan terpeleo't lagi ler tahun ni. Rasanya macam nak buat surprise belated birthday dia tapi hehe, tengah dok pikir apa nak buat..
Anyway before i lost that day, Happy Birthday to my love mama 28/10, ingat umur tu dah meningkat dah 30 dah pung...hehe, moga panjang umur dan dimurahkan rezeki serta moga diiznkan Allah Ta'ala terus menjadi insan teristimewa disisi kami.

p/s : nanti abie beli kek spesial utk mama,bukan macam kat atas tu tapi kan mama yang kat atas tu pung sedap gok, surprise erk.

1 comment: