16 August 2010

MALAS VS PEMALAS


SALAM
Adus apasal la hari ni aku jadi malas sangat nie..nak gerak kemana2 pun malas, berat plak rasa badan nie..bukan sebab puasa dan bukan sebab apa, mungkin banyak pulak faktornya...tapi yang pasti aku bukan jenis yang pemalas dan tidak pulak diletakkan dalam kategori kronik ni cuma aku kadang2 terfikir macamana la kalau jadi macam ni, boleh ker kita sendiri letakkan dimana diri kita sebenarnya...jadi malas takpa lagi kot asalkan kita bukan seorang yang PEMALAS.

NOTA: lama tak update pasal aku punya laptop cabel ada masalah, bukan malas erk...cerita aku kat kemboja tu nanti-nantilah aku sambung pasal aku dah mula malas....wakakaka
Nota : gambar diatas adalah hiasan semata-mata, tiada kena mengena dgn artikel yang aku sediakan, tapi aku sentiasa berdoa agar aku, family aku dan orang disekitar aku tidak menajadi begitu atas sebab kesusahan dan musibah serta mungkin bala dari DIA yang SATU....WA.

No comments: